och så kom sommaren, eller vänta är det höst nu?

nää jag har inte glömt bort hur man gör, eller ja iof nästan.. ;)
ja tänker inte berätta om allt som händer eller har hänt. min lust till att blogga har nog varit någonstans högt uppe bland alla moln tror ja..
jag har nog haft annat för mig, viktigare saker helt enkelt!
just nu sitter jag här i gve hos min kära vän carro som är på semester.
själv har ja semester om 7 dagar, och då bär det av till söder med mitt <3! ska bli en aning skönt och mysigt...

helgen har ja spenderat med porjusbrudarna och sedan uppe i fjälls och insupit fjällsluft och kärlek! ;o)
men heey, ja har städat också. och hunnit med 1 träningsrunda i mördarbacken! duuuktigt maria, braaaa kämpat..


på jakt efter fina hjortronställen! :)




Den vackraste dalen. tydligen. :)



Hämta fisk av fiskegubbe mitt ute i ingenstans.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0