you are just too good to be true!

tack, du är bara för jävla sötast!! tack tack tack.. ;)

så var ja ledig, är ruskigt skönt. nu är det bara 10 arbetsdagar kvar sen sluuutar ja, tjoohooo!
känns riktigt bra, som att något bra är på väg att hända. ni vet när man känner på sig att det kommer ske nå jävla bra, spännande!
snart åker vi också. inte alls många dagar kvar!!
en dag som denna tänkte ja spendera i spring skorna bland annat, backträning står på schemat och ja får passa på med den när ja är på hemma plan! ;) igår har jag och papi varit och haft igång min pärla, ja ska sälja och behövde veta hur mkt den gått osv.. snart har ja förhoppningsvis en ny pärla ståendes här hemma;)
dock av ett annat märke men med ack så mkt mer köra i! ska bli KUL!
och ja, herren har lyckats övertala mig lite.. men var sugen själv också å byta märke då ja tyvärr inte tyckte AC hade något att komma med nu! :(

hösten är inget för mig, ja tycker det kan bli vinter nu och på en gång. förhoppningsvis har snön landat när vi landar i gve i slutet av oktober;) LYCKA hade det varit, ohja! men panik kommer ja få då. då börjar det verkligen bli dax å hitta sig en pärla. men jag har en viss herre som får sköta de, han letar ja betalar! hihi

nu ska ja göra nå nytta...





Om 22 (!) dagar åker vi! WOOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0