en eld som slocknar.

hej hej hallåå.

ikväll har ja kommit hem från ö-vik. tänker inte skriva om den resan för den är värd ett eget inlägg med bilder!!:)
men min känsla jag har i magen säger mig att det är dax att blogga. konstigt nog är det med en tår i ögonen jag gör de, tycker inte om den här känslan. den kommer krypandes hela tiden! och hittills har jag lyckats tackla den bra varenda gång. jag känner mig besviken! men samtidigt skrattar jag bara åt saken. jag vet att ja inte ska bry mig. men är svårt att inte göra de!

det är i mig själv problemet sitter och det är bara jag som kan göra något åt saken!
jag behöver hitta mig själv och utifrån de ta ett beslut om varför jag känner som jag gör.. 

just nu hade ja behövt uppleva nytt. men om en månad kan det kännas bättre.. den som lever får se!

det är nytt för mig att vara ensam, har inte varit det på flera år. jag saknar det vi hade men det finns även det ja inte saknar!  vi vårdade inte de vi hade tillräckligt bra och till slut blev vi båda sårade. till slut dör allt och enda utvägen är där vi står idag! vi har båda valt denna väg för länge sen, och det sista man mister är hoppet om att glöden inte ska slockna men en dag gör även den det om man inte lägger på mer ved!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0