<3

tjaa.. jag har utlovat ett hockeyinlägg! och daniela det kommer, men till helgen. tänkte mest bara berätta vad som sker nu, och eftersom det inte är allt för mkt blir det ju enkelt! ;) jobbar, och jobbar. till helgen tänkte jag dock köra lite skoter om vädret tillåter! igår var jag ledig, välbehövligt vill ja lova! sov, prommenerade och drack kaffe hos M. attans mysigt hus hade han! :) jag vill bara att denna vecka ska bli till en fredag och helg.. nuuu!! förövrigt flyter allt på, min baby och jag har det så myyysigt! Älskar dig. idag är det första dagen utan cigg, tredje veckan utan karra, bullar och läsk! nu hoppas ja bara att det ska hålla i sig ett bra tag. och just nu känns det faktist riktigt busenkelt. jag är envis!! ;) puss på er mina smultronfiskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0