grubbel

gooodagens!

då var det tisdag, igen.. denna tisdag innebär jobb och jobb. har  även hunnit vara lite duktig:)
igår började jag få allvarliga funderingar på att söka nytt jobb! det jag har har varit bra, jag har varit nöjd och det har inte varit tungt att gå tll jobbet. men nu känner jag inte så nå mer! det känns vidrigt att behöva gå dit, smörande för chefer, iq fiskpinne till chef osv...
jag bryr heller inte om hon skulle läsa detta, ja skiter i det faktist. hon är inte min vän! hit me..

tankarna har börja flyga, är det kanske inte dax att prova bo på en annan ort? uppsala hade varit perfekt, nära till arlanda :D ni vet mkt väl varför ja vill ha nära dit.
MEN jag vet att ja skulle sakna allt här hemma efter en månad bara, men samtidigt går det lätt att ta sig hit upp. när man vill. att bo på ett annat ställe, bara för att få lite nya upplevelser!? är inte det bara nyttigt!?
jag lever för skotern, ridningen, för min familj och för min pojkvän. men allt finns kvar, hoppas jag? även om ja beger mig bort. dem som vill, följer ju med...
nu är det min tur att få utforska det ena och det andra. så ser ja de. jag kan inte sitta kvar här i 50 år till, det funkar inte så. ja vill inte!

jag trivs här uppe, hade det inte varit för jobbet hade ja aldrig börjat tänka i dessa banor, ja tror inte det iaf.

jag vill tillbaka till paradiset nu, men det har nog ingen missat. 
 

nästa år syns vi igen! =)


Kommentarer
Postat av: malin

jag tror det är jätte bra o se & uppleva andra saker & inte vara fast på ett & samma ställe ett helt liv.. jag skulle vara rädd att ångra mig sen, om jag inte sett & testat något annat. det där hemma finns ju alltid kvar... var stark & testa, you can do it :) kram

2009-09-01 @ 15:21:16
Postat av: Anonym

I follow you where ever u go ;) /C

2009-09-02 @ 13:53:49
Postat av: Stor kusinen

Hej där!

Klart du ska prova på ngt annat för mer erfarenhet, skulle jag gjort om jag vore yngre ;)...



"Att våga är att tappa fotfästet en stund...

Att inte våga är att förlora sig själv"...



Kram på dej! Stina

2009-09-03 @ 14:07:17
Postat av: Pernilla & Willy

men men när jag kommer tillbaks då.. kommer du hem igen då? ;)

nää det är klart att du ska gö något du tycker är skojj, testa nått nytt, leva livet!!

you can do it, you can do it!!!

kram

2009-09-03 @ 21:51:53
URL: http://mammaswilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0