frammåt å bakåt och utåt och innåt!?

Ny vecka återigen, vart fan tar all tid vägen?? men bra de, då närmar vi oss semestern med stormsteg. eller hur C? ;) men du kanske dissar mig nästa år nu när det händer grejer eller?! hihi....

närå, nog vet ja att det finns en som följer med alltid!
för övrigt har det inte hänt så mkt, fast egentligen har det kanske de? men ja tänker inte eller orkar inte ta upp allt här. det får stanna på den här sidan om skärmen!

idag har elitserien dragit igång, dvs hockey! nervösa stunder och spännande matcher hoppas ja det blir. inte minst när 2 heta lag möts.. hehe, A var så söt idag när han tog på sig sin match tröja och bara väntade på att det skulle börja! ni skulle se.... men för husfridens skull så tog ja inte kort!

till helgen drar jag och C återigen ut på nya äventyr, mysigt! och vi ska ju till värsta partypinglan av oss alla.. hehe! miss yooooou!


mina brudar och jag!


för övrigt såå gör ja inte mkt, ridningen går lite segt men det är nog för att vi hade teori sist!
första gången gick riktigt bra, var nöööjd! fick mkt å stämma som inte gjort de förut. skön känsla när man väl gör rätt! men min lilla favorit är "halt" söörjer...

är det någon fler än mig som spelar farmville??

observera den fina flaggan!! ;)


sist men inte minst en video.... lite nyare!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0