hockey-helg!

så var helgen över, sitter i byn och känner lugnet! det är ju såklart då det börjar göra ont i halsen och huvudet säger att jag ska sova. men nej, jag vägrar!
har vägrat nu några veckor men börjar känna att ja snart får vika mig, det är väll dax att ta smällen nu!? kom å ta mig sviin om du kan! :)

har varit en rolig helg, mkt har hänt hela tiden och hur sweet är inte de? på fredag for vi till kiruna, hade lite mys med tacos och idol. sen var det tidigt i säng för kidsen och vi satt å surfa lite tills vi inte orkade hålla ögonen öppna!
lördag var upp mitt i natten enligt mig, hockey stod på schemat då! och nog var det roligt å se alla småttingar, fick tårar i ögonen flera gånger bara för att de var så sööööta!

shoppade även lite, 2 par skor. mystofflor och vinterskor! :)
vart ska dessa få plats i min samling??

nåja, åkte hem till byn också. var lite hästmamma och nattade de små!

idag söndag är det veerkligen bara slapp som gäller... har iaf hunnit göra lite nytta som tagit ut skotern och gjort den körfärdig tills när all snö kommit! för nu i veckan ska det tydligen komma en heel del. NICE! :)

nu är det soffan, jag mår inte bra. bara erkänna! HOJA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0