skoter, bastu och så lite öl. :)

hej mina smultrooon. mår ni bra?

jag mår braaaaa, helgen har varit grym. på det viset att den varit braaaa. kört 20 mil och sett solen, kan det bli bättre?
lördag var det uppstigning kl halv 7, packa och starta pärlan och dra iväg mot p-vaara. väl där vänta vi lite på slkorvarna nina och lasse, och sen var det avfärd mot avvakko och sen vidare till tjotti.
fika paus hos mats och brolle! :)
sen vidare till stan, men jiisus. första och sista gången jag utsätter mig för att köra här i stan vill ja lova. jävla skrotleder. värst var det mellan tjotti och gve, helt värdelös led! nä tacka vet ja auotobahn mellan dokkas och nilli :D
sen blev det middag hemma hos oss och bastu hos mommo, lite för mkt öl å vin å jäger som vanligt. men man lär ju sig aldrig!?

    

    

  

söndag tog vi det lugnt, korvgrillning i poro. mysigt! :) vi var lite slitna efter allt från lördag så satt fint. 
jag å syster och jenny å linne å nina å lasse å ante. jees. 

såå, idag måndag, vad händer? inte mkt. 
har varit å sportlovsbadat, eller simmat. skönt! ;D 
nu ska ja mysa ner mig i soffan en stund innan det är dax att hoppa i sängen. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0