tack och godnatt!

eeey, mår ni bra? tycker alla snorar runt omkring mig. men jag lyckas aldrig bli sjuk?

ikväll har det varit ridning, gick bra och det var stenkul! hoppning stod på schemat och lite halv nervös var jag faktist. men man måste våga för att lyckas, och yes. det funka. :) hade ju stallpass också i söndags, gick också bra. sötungen C följde med, hur gulligt var inte det på en skala!?

en annan bra sak är att färjestad är i final nu, visst är det braaaaa!? fast skeå hade också fått vara i final, synd att dem mötte varandra nu redan...

och, jag har snott bilder. här har ni! ;)


carros jätte gigantiiiska sockervadd!!


chips och godis och snarra och allt jävla möjligt blev de:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0