praaa!

jag har dåligt samvete för att ja inte bloggat på veckor, eller kanske bara är 2 veckor men ändå!! FÖRLÅT! :D

har inte hänt så mkt, har varit marknad här i helg och hejaa vilken skön helg!
my sweet C och jag har haft myspys.
fredag satt vi bara och drack en öl och pratade, vi och J och M och C. :)
lördag spenderades först på marknaden, hittade lite skrot som vanligt. och sen drog vi upp på afterskin.
sen heeem och göra sig redo för the night! hade bokat bort på olles till 8, men sega som vi är så var vi där efter 9 först!
go mat! och sen vidare till hela huset, yes. MVG helg.

på söndag hade ja ju sån tur att det var min tur å släppa ut hästarna och mocka och ge mat. blev inte mkt sömn men det funka, och sötnöten C följde med och gjorde mig sällskap! =)

idag kommer ena lilltrollet, så jag ska agera moster och vara barnvakt en stun! guuu vad ja saknat dem!

jag bjussar på en bild, nu är det da för jobb! ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0