hey hey hey!

godmorgon, klockan är 8.30 det är fredag och jag är ledig! sitter i byn och ska strax gå ut på morgonprommis, ante sover ännu och lär ju göra det ett bra tag till så! är det inte underbart att ha en by, ett andra (fast i mitt fall känns detta som hem) hem att komma till, koppla av och bara vaara. ohja! i love it!

jag har varit lite dålig på uppdatering, men det har ju sina stunder det här med bloggandet. precis som med allt annat, eller hur:)

i helg skulle jag tro att det blir skoteråkande, jeeees. och hur länge sen var inte det känns det som:D 2 hela veckor sedan. ujuj....

solen tycks inte komma fram, fast än hinner det nog ske mkt där uppe, så vem vet?
i veckan har det blivit en del simning, ridning och promenix. det känns i min kropp och det är skönt! skönt att ha kommit igång ordentligt med lite aktiviteter! och att simma är faktist riiiktigt skönt!

nästa helg är det marknad, och allt som hör till. har lyckats pricka in stallpasset just då. braaaaaaaa maria, kliv upp klockan 8  dagen efter dag och mocka skit. låter inte det helt underbart bra?? lär ju somna i nån box....

nä nu är det dax att bege sig, vi kanske hörs under helgen? om inte ha en superskön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0