Juli...

heyheey.

har tagit sommaruppehåll, märks de? nä ja tänkte väll de eftersom ja varit så flitig på att uppdatera! :)

ligger i soffan nu och bara dör, jobbar helg och som så många andra ggr har ja ju självklart lyckas pricka in en utgång mitt i allt... men det är de värt! min darling på jobbet fyllde ju 29 år. nämner inga namn men nästa år ÄR det FEST!

för övrigt är det inte alls mångar veckor kvar nu, 16 dagar kvar att jobba. kommer ju gå som på en dans. SOM JA LÄNGTAR!! sol, bad, lyx, varmt, ännu mera sol. och vad ja förstått ännu mera sprit?? nå vi ser ju hur detta slutar. :) men roligt är vad vi ska ha. semester är ordet och det är mer än välkommet. thanx!

något ja faktist saknar är ridningen på onsdagarna. vill utvecklas mer nu! men det är inte många veckor dit heller, snart kör vi igång igen!

älsklingen är i byn, imorron får ja mysa med han igen. ja saknar honom, ja tycker om honom, eller ja. jag älskar honom. han är faktist mitt allt. my honey, my dear and my love! PUSS!

nu tänker ja inte pladdra nå mer. bjuder på lite bilder istället..


En somrig kväll i byn:)



Me and sister innan nunis..


jag på kirunafestivalen.........


Flamman är het som vanligt!


sist men inte minst, SOM JA LÄNGTAR! ge mig snö nu tack...

Kommentarer
Postat av: Pernilla & Willy

kul att du åxå bloggar ibland =)

var förbi på jobbet idag och hälsade på en liten sväng, men vart är allt folk.?.semester såklart, nu när jag äntligen fick fingarna ur röven och for dit.. jaja sånt är livet ;P

Kram

2009-07-14 @ 00:50:09
URL: http://mammaswilly.blogg.se/
Postat av: Emma

Och du bloggar med :) najsans!

2009-07-19 @ 13:14:00
URL: http://ebermarkdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0