sommar och sol?

hejhopp!
nu har klockan slagit söndag och det betyder att det är jobb imorgon. ja har börjat räkna ner mina dagar nu, snart åker vi och jag är peppad som attans! fast det kanske inte märks men ja går och målar upp bilder hur bra vi kommer ha de. och MYSIGT om inte annat.
det ryktas även om att det kommer vara varmt? hehe... ojdå. jag som längtar efter snön!!

den här helgen har erbjudit tältning vid kalixälven, fisket sööög rent ut sagt. men det var ändå skönt att komma ut. jag och pernilla och linnea och ante! myspys det där med å tälta...
sen har vi varit å orienterat idag i några timmar, mysigt! dock var det ju lite mygg och kryp men men.. och mina fötter, blev BLÖTA!! så ligger skorna i klorin och blir rena. bra då fick ja de också gjort... :)

nästa helg är vi home alone här i byn, skönt. tror ja ska göra lite nytta då faktist! är ju trots allt sista helgen ja hinner vara här innan ja åker. so. :) men maria och göra nytta är väll kanske inte direeeekt vanligt? 

nu kom mit hjärta såg ja. så ska nog ta och kila! men ja bjussar på en bild som min syster har tagit... är ju svinkass på att ta kort numera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0