varning för nirrdsnack!

jaah, lektion 2 avklarad. och en annan i gruppen fråga om det inte var dags för hoppning snart, men gaaaah neeej ja vill inte. hur ska ja hålla mig kvar på den där stora åsnan? =o)

nåja, idag var det mest trav och rida lätt och lite sådant. rida över bomar och stå i lättsits. jo deni, ja kommer till och med ihåg allt det där. :-) fick skavsår där nere av allt upp å ner ner å uppande. Ludde skötte sig kanon, fin häst. han verkade ha lite mer personlighet än den förra jag fick ha.
ska bli kul om några ggr när man riktigt kommit in i det där, har ju inte ridit häst på evigheter. och då menar ja stor häst!
äääh, nä nu nog om detta snack. kan ju bli klassad som nån nörd :D

imorron är det sovmorgon, igen. jag har ställt klockan på kvartöver 10, tror ni ja orkar upp då? inte jag, hade tänkt kolla OTH, hoppas den är lika spännande den här veckan som förra veckan :)
i helgen var det tal om mommosläkt middag, tror vi hoppar på den då ja inte känner mig sugen att sitta här i stan en ledig helg. sorry lindis och gänget!

nuuu sova. välbehövligt känns det som! puss å hej.

jagbjuder dock på en häst bild, ja tycker den är så fin lottas lilla buse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0