skit dag!

nä, fyfan. ge mig helg nu! jag vill dricka vin och umgås. inte sitta hemma och kolla film:)
vet ni vad rätta ordet är idag? LESS.

det här är inte likt mig, inte alls. jag börjar bli chockad över hur jag reagerar nu förtiden. har ja slagit mig hårt? har någon annan slagit mig? vad händer är min fråga? ge mig ett svar du där ute som har svaret. finns det någon som har ett svar?
vad pratar jag om?

tror ni det är dags att ge upp detta nu? det tror jag, idag var ingen bra blogg dag.. bättre lycka imorgon?:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror du har umgåtts för mycket med mig för mitt favvo ord är ju LESS :)

2009-01-27 @ 21:49:34
URL: http://lindasval.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0