prommis och snack

heyheyhaaallå. nu är jag nybadad, gissa om det var skönt!
har mysbadat, uusch vad mysigt det var! lukta gott gjorde det också, ja vill ha ett badkar hemma! helst en med lite bubblor i, jag hade bott där i, tror ja!?

har varit på lång prommis som sagt, och det var skönt! surrade lite skit med nina om allt möjligt roligt. :D
planerat inför övernattninghar vi också gjort, nästa helg. hoppas på väder då! då blir det lite mojs i kojs hoppas jag? kanske var som en försmak  helgen som var. haha. nä, det var faktist bra.
på tal om det så lyckades ju nina ta riktigt jävla tragiska bilder, kolla!

 
dricka jäger och sen bli konstig?

nä, det är inte som det ser ut iaf. ja var nykter!:D (ifall mamma läser)

vad har mer hänt? nä inte allt för mkt. att ha planer är iaf viktigt, bara genom att ha börjat ridaigen går veckorna mkt lättare. allt blir roligare, nästan iaf?

sitter och lyssnar på takida, bra bra. imorgon blir det sola och fika hoppas ja. behöver bli snygg! kanske inte går hand i hand det där men vaffan. :D
synd bara att det inte finns något ställe som gör gott kaffe i den här stan!? jag ska öppna ett fik med sverigs godaste kaffe. jep.

nu ska ja göra nå vettigt. sov gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0