lördagsmys

hej sköna lördag, seer ut att bli en härlig dag! gud vad mysigt. nu gäller det bara att få upp alla slö korvar som ligger och sover, okej? har ni nå bra förslag på hur man gör så att dem inte är sur hela dagen, på mig!?
min lill pärla står där ute och fryser, snart ska han få jobba lite. måste  bara få i mig lite frukost.

undra om det är nå roligt folk i farten idag, hoppas de! jag menar, ni sitter väll inte inne i stan när ni kan va ute  i byn!? ;)

ha en underbar dag, så hörs vi sen.. ikväll blir det bastu, mat och mys!

Kommentarer
Postat av: Pernilla S

"har ni nå bra förslag på hur man gör så att dem inte är sur hela dagen, på mig!? " - Jo, väck dom inte!

2009-01-31 @ 10:35:35
URL: http://pernillaha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0