lördag är det fest!

Goomorgon! härliga lördag. idag vart det inte så kallt ser det ut som, och jag ska därför hämta ner skotern på en liten stund. (kanske knasen vaknar som ligger och sover så tungt där uppe) sen är det frukost som står på schemat och efter de? veem vet.

min nacke verkar inte vela ge sig alls, trist. gäller väll bara å försöka använda den som vanligt fast det smärtar en aaaaning!

jag är less och less. ge mig ett arbete som fungerar till 100 hela tiden, utan tjorrv och tjaffs tack! ska nog söka min semester redan i april i år. gud vad skönt det hade varit. och dessutom är det ju skoterväder då håller vi alla tummar för!

nåja, nu ska ja börja klä på mig varmare kläder och gå ut. vi hörs folks! ha en braa lördag om vi inte hörs nå mer. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0