en tisdag som känns konstig?

tisdag dag och här sitter jag och dricker mitt morgon te! mums.
jag vet, klockan är halv 12. men jag har tagit en liten sovmorgon till 10 idag! och tro mig, det var skönt.

idag är det bara jobb som står på planeringen, 1-7. easy peasy. jobbar ju med min lilla ängel också så blir ännu bättre!:)
vi har alltid något att surra om, eller hur. och speciellt nuuuuuu. hooo. oooh.

ibland funderar jag på om jag hade behövt skriva dagbok på riktigt, ni vet en sådan man hade när man var mindre. skriva allt man känner och tycker och tänker. som INGEN annan får läsa mer än jag. just nu pågår det ju krig inom mig själv och såna gånger skulle det vara skönt faktist. men med risk för att det finns nyfikna jävlar så vågar jag faktist inte. men ska ta en funderare på saken iaf!? känner inte ni också att det skulle vara skönt?

tänk om man skulle ha skrivit dagbok hela livet varje dag ända till nuu. hur kul hade det inte varit att ha sina känslor osv i en bok. sen när man känner att "nä vad var det nu som hände" då slår man bara upp de. som en liten uppslagsbok!?

imorgon är det ridning igen, fattar ni hur fort veckorna går? jag blir inge klokare heller verkar det som. så snart är det dax att göra något åt saken tror ja. :)

nu ska jag mysa lite innan det är jobbaredax, ha en bra tisdag. hörs ikväll!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0