dax att vakna!

ja, att sova är alltid skönt. så även inatt! har drömt konstiga drömmar och som alltid börjar ja fundera varför ja drömmer allt möjligt konstigt, finns det nån mening i de? ibland kan ja få ont i magen bara för att jag drömt något som är tragiskt och förjäkla trist. likadant som det kan börja pirra i magen bara för att det var en sån bra dröm.

sitter och diggar lite nickelback. dem är bra, bäst. igår var en djup dag, såna behövs ibland. bara man avslutar dem på ett bra sätt så man inte ligger och grubblar över allt djupt man pratat om. =)

idga är det dax för lektion nr 3, spännande va. jo. vad ska vi plågas med idag? vilken kroppsdel ska få kämpa mer. får återkomma med det, men jag är övertygad om att det kommer bli roligt iaf. jag är peppad! =o)

igår fick ja dille på chokladrussin, det är fan gott. kan ju bero på att ja är i den perioden då man får sina konstiga sug.
så är det. nu ska ja äta frukost. hoppas ni får en onderbaaar dag och gör något bra av den!

kram


en sådan hade jag inte tackat nej till. synd bara att vi har så frruktans tråkiga fik här i stan!
och sura jävla människor som jobbar på de. huj. eller hur carro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0