byatur

jahaaa, så var helgen över. varföör? :( jag vill köra mer skoter, och bara varaa! attans också.. hoppas nästa helg blir lika bra-A! :D

sötungar var det i skogen idag, hihi. så attans söt. och pratglad också! såna lyser faktist upp tillvaron mkt.
fast ibland kan det ju såklart bli för mkt av det goda säkert!? eller?

nu sitter änte och öppnar sin julklapp han fick av mig, en multifjärrkontroll. leets see om jag kommer förstå hur man slår på självaste teven framöver? ska bli intressant och se hur det funkar.

imorgon är det jobb, och alla andra dagar också. jag känner mig inte alls peppad just nu iaf :-(
tvättstuga också, faaaasen. nåja bra å göra bort det i början av veckan, så har man bara roliga saker kvar sen!
hade varit lite roligt å ta en sup också, någon som är sugen?

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0