braaaaaaa!

gokväll. jaa överlevde denna dag också. skönt.

jobbet gick bra, och timmarna bara flög förbi. ovanligt men så var det!

sen ridning, och det var kul! fick en  duktig häst som hade en personlighet som var busig! roligt, något att jobba med och man får visa lite vem det är som bestämmer ;) ingen verkade vela ha honom så ja tog han. visade sig vara ett smart drag av mig han var ju toppen! lite busig inne i boxen så tog ut han och hakade fast han från bägge håll så han inte kunde snurra som en höna. :)
 idag var det återigen sitsträning och tempoökningar i trav occh skritt på volten. bra övningar och man kände när man gjorde rätt och fel.
nu väntar jag med spänning återigen på vad nästa vecka har att erbjuda! hit me!  :D

slutpratat om detta, ni är ändå inte intresserade. eller hur? men kanske ja skulle sälja skotern och köpa mig en häst? vad tror ni om den? ha. nä var inte oroliga. (inte än iaf) för det kommer inte ske.


tanken var att ja skulle kolla film med carro och linda, men nu blev det inte så för jag ooorkar inte. vill bara bädda ner mig och sova! :-(
har itne ens "hunnit" kolla OTH än, det är inte vanligt förekommande. hör ni vad ja mummlar? näää nu lägger jag ner. gör carros undersökning på henens blogg förresten!
http://carro-baralitejag.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0