mondaaay!

hey, dåligt av mig att inte skriva nå va. men jobbar man så göra man:)

idag har ja tillbringat tiden till att vara på stan med kulan, min pärla som är mammaledig. eller hon är ju inte mamma ännu men snaaaart! ;D vi har fikat och shoppat lite, slösat pengar. det är ja bra på.
hittade mineral ögonskugga, halva priset så på ett sätt har ja ju fyndat! :o)
sen gick vi till carro och surra skit. köpte ett alla hjärtans te åt henne, min piga!

idag var det nån snorunge, eller hon kanske var 16 och bara gick rakt ut över vägen vart det inte ens var övergång, och kom bilar från bägge håll, vi var en av dem. hon tyckte hon var så cool när hon gjorde så att hon bara  vråla och sträckte upp armarna sådär nöjt ni vet efteråt. jävla pucko!! hade jag kört hade ja fan kört över, jävla skrotunge.
så nu har ja fått avreagera mig...

oookej. hittade skogsbrillor idag. sugen å köpa. får se om ja gör de! attans fina. passande färg på stenarna hade dem också ;)

nää hörni. nu ska ja ta och kolla vidare. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0