osköna söndag!?

hej onsköna söndag, ja vill verkligen inte att det ska bli en helt ny vecka.. det innebär 7 dagars arbete och hur bra låter de?
nåja, den brukar rusa iväg, och just nu känns det iof skönt å jobba! :o)
jag har ätit frukost nyss, nu sitter ja och äter något mindre nyttigt. men det är bara för att jaa måste få slut på min 5 liters glass låda jag fick när ja fyllde år :D
god är den iaf. muums.

ska gå ut och ta en promenix trots denna kyla, linnea var också sugen så slipper gå själv. tänkte ta stavarna till hjeelp.
min kära mor ligger där uppe i migrän, usch vad trist! att man ska vara så sjuk!
sitter och lyssnar på takida och the boppers. bra blandning va? mina idoler när ja var miniliten.

ante har dragit och fortsatt med skotern, byter matta och skidor. (onödigt väärre) nåja.

nä, en resa hade suttit fint! usa, helst. hade jag haft 20 tusen till övers hade ja åkt på stört! dessvärre finns inte ordet spara i mitt ordförråd så ja vet inte hur det ska gå! eller gick ju sist vi for iväg men nu. skotern kostar moneymoney!
jag sörjer ändå inte, för att få komma ut i naturen med sin pärla är faktist värt mkt!

snart börjar det här kalasandet ni vet, mamma 50, ante 30 och syster 18. jisses vad dricka det kommer bli! ;D

satt och kikade på en del bilder på datorn här, sjuka sådana hittade jag. kan inte haft mkt å göra förr!
var som olika skepnader av mig..

    

hittade som tuur var inte bara bilder på mig själv..... ;)

   

heey vad kul man kan ha med en kamera va! haha...

Kommentarer
Postat av: Pernilla S

Tur att jag inte ser förjävlig ut på dom bilderna då :b

2009-02-08 @ 12:53:17
URL: http://pernillaha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0