monday monday

gomorron måndag, heey nya veckan. jobbarveckan dessutom! ;D

okej, jag deppar inte, bara lite. men det har man väll lite rätt till iaf? händer ju en del saker fast man jobbar..
imorgon är det dax för mampa prommisen, och onsdag är det stallet. sen är det värre med planer. men hade ju varit trevligt med en utgång? eller?

har tagit sovmorgon idag, till kl 10. då var ja pigg. kunde inte sova mer fast jag så gärna vela!
har inte så mkt å berätta för er just nu, har varit en händelsefattig helg vill ja lova! men igår lagade jag å pappa mat, hör ni hur det låter? jag å pa. ojoj. :) det blev gott. fläskfille med massor av grönsaker, även kallad grekisk pyttipanna. mums!

det snöar ute, och inte lite vill ja lova! massoooorr. bra, det behövs! eller huuur alla skoterdiggare!

nu ska ja kolla lite tv, hoppas ni får en braaaa måndag, ska försöka ha det själv också! puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0