allriiight.

gokväll/natt. klockan är 04.01 och ja jag är vaken ännu.
kvällen var braaa, synd bara att man alltid måste streessa efter jobbet när man ska ut. men nåja, det gick ju!
hjärtorna carro och madde kom till mig och efter en stund även ida, johanna och cicci.
vi spela spel och drack lite godricka. en shot blev det också!

sen for vi upp på björnis, trodde det skulle vara kö men no. inte en pers före. heja!

lite pics, och C. mina flodisar är faktist mina små paltar precis som din palt! ;) yeeep

 
sötkorn                                turkisk peppar på gång

                
miapia                                  C:et och M:et                på G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0