soo nice!

alltså, jag säger bara. min energi lyfter till topp såna här dagar! ni ska se ute, det är ingen lek vad vackert!!
solen bara lyser på trädtopparna, och till och med min bakis bara försvinner, nästan.

var mkt trevligt igår, det behövs såna här dagar då vi tjejer bara gör något! absolut säkert. bastubadandet var perfekt, snöbad x2 och man mår som en prins efteråt. sen go kvällsmat, och "lite" vin och öl. gud vad mysigt!!
efter de skjutsa jens oss bakom berget, och där är det inte torrt vill ja lova. så där blev det rödvin, öl och whiskey! gissa hur man mår idag? nä inte så braaa.

jag ska ta bilder och visa er vart min själ belongs. vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0