heeheeeeeja!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad skönt. nu är det helg på riktigt! hejahejahejaaaaa.
tack, ja vela bara visa min lilla glädje över att slippa jobba i 3 dagar.

aah, vart ska ja börja?
ridningen igår gick bra, jag är nöjd. red nippsen, en halvseg häst som inte är någon favorit. men det gick bra ändå!:)
vi hade lena, inte våran vanliga ridlärare. hon var duktig hon också. hon förklarade bra och man visste när man gjorde rätt och fel (viktigt!)
känner dock att ja hade velat rida fler ggr i veckan, men det finns inte nog med tid till de. eller jo om man skulle hitta någon som behövde hjälp med ridandet. men men. :)

nog om de, syster kom hit för en stund sen. stackaren har varit å dragit ut en tand, fan vad otrevligt det är. USCH!
det har man fått avklarat några ggr.

okipoki, ikväll blir det naglar. jag å C ska tillverka naglar på oss själva. geleisar. leets see om det blir bra, hoppas de!:)

förövrigt så sitter ja å surrar med D på msn, om att styra upp en "oldclassmatesfest," guu vad kul det hade varit! så ni som läser detta som känner er träffade vet vad som ev är på gång! hör av er om ni är sugna. :D

jahaaja, A drog och pyssla lite så jag ska nog hoppa genom duschen och sen tänker ja fan slöaaaa. har inte hunnit med det i veckan så ja kan göra det med gott samvete!

nuuu ska ja vara social. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0