sweet as sugar. rooosa!

hej, godmorgon. underbaar jävla dag igen! :)
idag händer det grejer också, har ju ridningen och före det ska ja jobba och ev ta en fika med mitt lilla smultron!
solen bara lyser och ser snygg ut, ja vill ut å köra skoter. dessvärre får det ju vänta ännu måånga dagar :-(

har jag berättat min lilla eventuella plan, som ja är sugen att genomföra?



där har ni den, är den inte jävla snygg? oh. känns dock onöödigt men samtdigt. ja har ju inte kostat på nå desto mer på skotern sen ja köpte den så varför inte? tror den hade blivit grejtans fräään iaf. fast vissa tycker ju inte att en skoooter ska vara rosa, men hello. its mine! :D
säg vad ni tycker, i need your help!
 
nåväl, jag kanske måste ta itu med den lilla disken, ja får återkomma ikväll när ja är klar med dagen! kanske har något spännande att berätta er då. ha en braaaa dag. puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du gillar ju som rosa :) puss! vi syns på jobbet snart / C

2009-02-11 @ 13:02:35
Postat av: Camilla

Det är fasiken den snyggaste skoter jag sett. En sådan hade jag velat ha (om det inte vore för att jag är så rädd för sådana där monster) :-)

2009-02-12 @ 17:47:23
URL: http://camillav.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0