natten är kommen...

kvell, skönt. ohja! :)
tänk vad små saker kan göra en glad, märkte jag tidigare ikväll. jeep. ens vänner är to die for!
har varit hos C och kollat när kläder har susat förbi, jag hade också behövt rensa min klädhög. det är verkligen en hööög av kläder, inte prydligt vikt. så ni som trodde jag var ordningsmänniska, glöööm. :-)

hade behövt stor städa också, men när ska ja orka och ha lust till de? kanske kommer när solen börjar lysa. då brukar ja få lite mer energi!

idag har min snygging jacka kommit också, ska ta och fota den och visa för er hur cool ja kommer vara nu ;o)
jag är nöööjd. fast min hjälm hade fått vara lite annan färg, men den duger.

imorgon ska snabba tåget gå på jobbet, och ja hoppas tiden går fortare än fortast. är dax för ridning också! se nu vad veckorna bara flyger iväg. onsdag hela tiden ju!?

på torsdag har vi 100 skrov på kvällen, så den dagen kommer ju också bara flyga iväg. BRA! för då är det helgen som knackar på dörren. HEJA!

nu ska ja ta mig till sängen och sova lite, stackars de som jobbar natt. då ska man ju sova!? =o)

sov gott mina små paltar där ute. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0