håhåjajaaa

hey, godkväll. har varit dålig på att uppdat. men har eeeej haft tid idag!
har jobbat, sen tog jag och madde en promenix i blåsten upp till malmberget, där har ja hunnit umgs med mina kusiner heela kvällen! mysigt! sån tid behöver man. att ha en familj/släkt som är tajta känns alltid skönt!
dem kommer följa med en hela livet, och då är det guld värt att dem finns där nära en också...

fick mina ridtrosor idag, och mina söta ridvantar, så ska inviga dem imorron. :D verkar bra, hoppas de!
återkommer med alla funktioner när ja testat dem!

i helg är det alla hjärtans dag, vad ska ni göra då? jag ska då jobba. kul? nej. men ja deppar inte föörde! :-)
vad gör man annars? hoppas det blir dåligt väder i helg, så ja inte behöver lida av att jobba. när alla andra är ute och glassar skoter!

nu ska ja vara social och dricka te, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0