foppa vs irene

hey hallå. har inte kunnat uppdatera förrän nuuu, jävla skrooot blogg vad den har tjorrvat!
har iaf bara jobbat idag, och sen tog ja å A en runda på staden, gick rätt fooort. köpte goooo mat också, blev kött och sallad, muuums!

sen drog ja iväg med C och L och M, tjejkväll. tänker inte säga vad vi gjorde. men nyttiga var varken jag eller L. neeeej. men som sagt, håller vi tyst om ;-)

och ja Camilla, visst är den snygg? och det är inget monster, har inte andreas lärt dig än att det är bästa leksaken?:D

blunda nu alla ni som inte tycker om hockey, dvs 95% av dem som läser min blogg?
men aaaaah, kunde det gå bättre ikväll? jo, visserligen för modo rubbade inte sin plats. vilket dem beeehöver! nu börjar ja bli orolig på riktigt!!
skönt att foppa fick göra ett mål också, måste varit mkt värt för honom. även om ja tror att det bara var en tur grej. ni vet, nu kommer han nog inte visa sig så mkt mer? men vi får ju se. han är ju trots allt "foppa" ;D

mina händer har fått omvårdnad idag, dock av mig själv. dem hade nästan börjat se ut som irenes. för er som vet så vet ni hur illa det är!!!
fast okej, nu överdrev ja men nått åt de håller iaf.
man kan verkligen inte få/ha fina naglar när man jobbar med detta. det är trist!!


lite väl långa kanske men. :D

nää ni, nu väntar sängen och det säger ja  inte nej till, är trött! tack för en braaa dag tjejer, och A ;)
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0