att ogilla måndagar!

ny vecka nya utmaningar. helst hade ja haft helg redan nu, jobbet sög verkligen idag. bara sura miner och aah, noo.

har tagit en skön prommeni upp till malmberget! sötsyster kom och mötte mig.
jag börjar känna mig halvsjuk, det får inte ske. no no no! har för mkt å gööra, har inte tid med å ligga däckad som alla verkar ha gjort!? :(

tror ni det funkar och dra lott om man inte vet vissa saker? hur gör ni? tänker så det knakar tills ni kommer på eller gör ni bara?

har kollat ruff riders nyss, och ätit popcorn. gott, och den var bra. jag vill köra skoter. helst imorgon. :)

till helgen blir det nya äventyr, så ska vi ut på långfärd. jag å ante och nina och lasse! great! vi skiter i kylan, vi drar ändå!

nu ska ja sova, imorgon har ja diska och gå och bli brun på schemat. ja å jobb då. imorgon ska ja även SOVA. deni!

sov gott alla potatisar där ute. puss!!


saknaar er mina små busfröön! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0