another day is ended

heyhallå. dagen är över, jag är inte nöjd med min ridning idag! men det kan ju inte gå bra varje gång?
galoppfattningar och hej å hå, jag bara totalt tappade kontrollen! skrot. fick ju öva lite på att vara som en hö säck, det måste man ju också kunna tydligen :D nya tag nästa vecka, hoppas vi gör nå fränare då!

en haflinger, gud vad snygga dem är! :)


nog om hästprat. vad har ni gjort hela dagen?

blev en frukost hos C istället. var mysigt det också. imorgon är den fan jobb igen, jag hade behövt sova. känner mig död. kanske håller på att insjukna? nä, vägra bli sjuk. det har hjälpt nu ett tag! kände tidigare i vckan att min hals hade ont, men ja sa. "jaaag vägrar bli sjuk" och idag var det borta. :) heeja!

nä hörni, jag håller på att somna hit! sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0