what goes around comes around.

nu börjar mitt blogg sug fatkist ta fart på riktigt, skulle fått sova över en timme till men ja kände att det var dax att skriva ner några rader. :)
har börjat dagen med å vara iriterad och frustrerad. finns det nå värre?
tror ja kommer avsluta dagen med samma känsla.

det finns vissa dagar på året och i livet som man som par måste ta vara på, när man slutar göra det är det nog läge och börja tänka.......
alla hjärtans dag, dagar som man har som minne, födelsedagar och finns säkert många fler dagar.  
det är väll småsaker, men ja tycker dock att när man fyller ex30  då kan man väll åtminstone offra sig lite och kanske vara med varandra. men tydligen har vi inte samma uppdattning om dem sakerna.. 
inte vet ja men man kanske inte ska fira tillsammans, kan ju ha missförstått det hela. men förvänta dig inget av mig iaf, jag har annat att lägga mina pengar på som en utlandsresa med mina vänner, dem VILL ju åtminstone umgås med mig.
men frågan är ju hur länge det håller att tänka i dessa banor. det ska väll snarare vara tvärtom? men om en väljer att tänka i den banan så hjälper det inte att den andra tänker i andra banor. eller hur. 

alla hjärtans dag firade ja med mina vänner, och idag är det 6 år sedan vi blev tillsammans det firar ja också med mina vänner. så gött.
nu ska ja hoppa i duschen. hejdå.


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du och jag gumman ;) /C

2009-04-20 @ 20:53:15
Postat av: Ingen alls..

Du vet, man saknar inte kon förräns spiltan är tom... Kanske herrn borde få en fin hint?

2009-05-07 @ 22:57:46
Postat av: ingen alls

Man saknar inte kon förräns spiltan är tom sägs det,

kanske herrn borde få en liten fin hint...

2009-05-07 @ 22:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0