höst och bittra miner.

jag vet jag vet jag vet, skäms på mig hur dålig jag varit. på att blogga! :(

helgen tillbringades i byn, höstprommis. mysigt! ska lägga upp lite bilder från den. :o)

nu är det jobb igen, suger balle om ja får uttrycka mig så. verkligen! var en grej som störde mig så nå oootroligt så ja hade lust å säga någon elak kommentar så ojoj. men jag höll mig, får ta den nästa gång om det är läge.
men en sak är ju säkert, att jobba ensam en lunch är okej. att prata schema på arbetstid får man inte göra. lite sjukt?
men det var bara för å visa vart vissa står som det spyddes ut. tror jag.
nästa gång jag är ensam ordinarie kommer jag gå hem. jag tänker inte vara snäll längre, det ska vara på lika villkor.
hur svårt kan det vara å ta in extra personal när någon är sjuk? huuur svårt? det finns miljoner arbetslösa där ute.
och det sista man får höra när vissa åker på semester är, "och kom ihåg, nu får ni inte bli sjuka och nu får ni släpa er till jobbet om ni så har magsjuka" öh  ok? tror inte de. jag vet att det säkert skulle vara ironiskt, men grejen är den att jag vet att denne menade de.
att ställa upp på sina lediga dagar är också något ja inte tänker göra nå mer. aldrig!
och funderar om man skulle sluta jobba helger också och kvällar, vissa verkar ju inte behöva de? varför ska jag då behöva de? varför? inte vill jag då de. men man är för snäll.
nä, varför kan det inte vara sommar 2009 nu! så ja får börja plugga snart!

ooookej, slut tjatat om detta. nu ska ni får lite höst bilderr.

  
   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Maria,vad har jag missat på jobbet? ring mig när du slutar så får jag höra :) / Linda

2008-09-17 @ 16:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0