fast!

hey kära blogg. jag vet inte vaad ja har hamnat i för svacka, men ja kommer itne på något vettigt å skriva? eller kanske man inte ska skriva något vettigt?
hur som helst så vela ju malin ha en uppdatering om vad som sker för nytt å spännande.
och på min front är ju inte de så mkt, ang jobbet så händer iiinget. inga nya sorters hamburgare eller rullar, samma personal och samma ägare.
jag har sjukt gärna kommit å hälsat på dig men jag är fattig som en kyrkråtta för tillfället, då ja inte fick nån lön denna månad :-(

hur tycker ni att en blogg ska vara för å vara bra? ska det vara mkt bilder? ska det handla om djuupa saker? tell me.

jag menar, ja läser blondinbellas blogg varje dag. (jaa jag erkänner) och ja tycker den är rätt bra faktist. men det händer ju ett gäng mer saker i hennes liv, hon pluggar hon har företag osv. ooch hon har pengar å shoppa för så hon kan skryta om allt hon köper och göra oss avis. :)  jag är då avis på allt hennes shoppande iaf. aaabsolut!

igår, fixade ja kalrslokens fötter. det tog 2 timmar. men det var roligt, annars hade ja ju inte gjort de. :) idag ska vi på dollar store igen, ska köpa nya tallrikar! HEEEEJA! "men vi behöver inte, vi har ju redan" jo, blåa och vita. spyless!
suuck för att ha samma grejer i flera åår. nejtack.

ja tror ja är dålig på svenska, alltså å skriva på REN svenska. hade itne fått godkänt på ett renskrivnings prov. :D

nu ska ja agera, och sen gott folk. ska ja börja läsa en bok! jaa det är sant, ja ska läsa en bok. "EMMA, mias dotter"
ni har väll läst, gömda, asyl och mias systrar? liza marklund och mia eriksson har skrivit dem. om inte så läs läs läs lääääs.
jag avskyr å läsa böcker, men dem böckerna kan man inte sluta å läsa, och man blir så aaaaarg. ja mer säger ja inte. 
                             
    första                          andra                        tredje                       fjeeerde          



Ytterligare en sträckläsarbok i serien om Mia. I denna bok får vi följa tre vanliga kvinnor i Sverige som är tvungna att fly från vänner, familj och trygghet för att överhuvudtaget överleva. Starka, gripande och förlamande berättelser. Mia Eriksson och Kerstin Weigl lyckas förmedla hela känsloregistret hos kvinnorna som skapar engagemang hos mig som läsare. Det här är en bok som alla som bryr sig om sina medmänniskor bör läsa. den handlar som sagt inte om just mia, utan är en bok vid sidan om hennes liv. Väl värd att läsas även den!
  

Kommentarer
Postat av: © A N N I S P A N N I S

Sugen på ny bloggdesign? :)

Jag hjälper dig gärna.



Kika in bloggen för mer info! :)



2008-09-04 @ 19:29:38
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0