spa 4 me.

Guud vad dålig jag har varit på att uppdatera, jag vet. sorry!
men jag har jobbat, och varit lite halvsjuk. så det har varken varit ork lust eller tid.
meen, nu ska ja försöka vara back on track så att säga :)
 sitter och kollar dr OZ på teve, riiktigt intressant faktist! var på dollar igår också, där finns det ju sjuuukt mkt grejer som man bara vill hahahaaaaaa! :) värt ett besök tycker ja, daniela!!

jag ska köra lite bild uppdatering också tänkte jag.

 Jag köpte en vas, 7 blommor och lite sand. muums. :)

 Jag fotade tavlan som pernilla målat på lite närmare håll. skitsnygg eller huur!

 och, en dag som denna så passar det utmärkt för en egen gjord frappe, gott gott.
 
 Jag har alltid tyckt om att hålla på med naglar, fötter och ja. allt som hör till! idag städade jag lite bland alla grejer och rensade, så här fint blev det efter, inga gamla nagellack kvar. skönt! så nu kära syster och pojkvän, blir det ännu mer spa för fötterna om så önskas. har varit lite dålig med att skämma bort er med de på sistone. :(

nåväl, jobbet börjar snart och jag måste göra mig redo. har ja ork kvar efter jobbet återkommer jag då! :) ooch hey ni där borta i umeå, jag är faktist ett gäng nyfiken på att höra hur eran första dag var? tell meee.

puss och kram.

Kommentarer
Postat av: malin

tjaaa.. den var utmärkt, om än lite nervös :) fast det känns som heelt rätt val :D hoppas allt är bra med dig. kramar

2008-09-02 @ 16:01:32
URL: http://verkligen.blogg.se/
Postat av: Lia

låter trevligt :D

2008-09-02 @ 16:17:26
URL: http://mydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0