läggdags?

jag tänkte fylle blogga eller vad man ska kalla de, ja är inte full med attans trött!

vi har suttit och druckit lite här hos mig innan krogen, jag linda, madde, maddes moster, emma och tobbe.
sen nex och där var det inte nå riktigt drag, men ändå helt okej för att vara en heelt vanlig fredag.

hiihoo. jag vet inte men det var en lite lustig kväll faktist. i princip helnykter, vilket behövdes då ja ska orka kolla på tävlingarna imorgon! lycka till att kliva upp i tid maria, heeeja!

och linda, har du kommit hem??? funkar din telefon??? ja frågorna är några stycken, give me an answear. thaanks.

och duuuu, ja hade gärna sovit med dig, min goosebjöörn! imorgon får jag, jees. ;) i looove yoou.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

min tele funkar inte,kan inte min puk kod så har mailat halrbop och dom ska skicka min kod med brev så det skulle ta typ 3 arbetsdagar.Ringer dig ikväll från hbem telen :) Kram

2008-09-07 @ 11:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0