helg!?

yees, så var det fredag kväll efter jobbet. skönt eller? JAAA, bara 2 dagar kvar att arbeta. hejaheja.

dagen har inte givit så mkt. tog itu med disken åp morgon kvisten, sen for ja på stan med linda linda moa melvin :)
söt ungar det där måste ja säga!
sedan var det jobb. rullade på bra och snabbt. nu har ja ätit lite sushi och tar det bara lugnt!
mums vad gott!



nu ska ja lyssna lite go musik och sedan är det dags att sooova gott folk. ha en skön helg!

det ska jag, fast ensam. :-(
jag måste bara pålägga (ha, snyggt ord va?) att jag liiider med försvunna tjejens anhöriga.
jag vet inte vad jag hade gjort om andreas hade gått å försvunnit ex. houf, vill inte tänka tanken. att itne veta vad som hänt, om denne är i liv, om det var självmant försvinnande eller om nån jävel fiskat in denne i en äcklig bil. nej, tack. ja vill inte tänka som sagt.

godnatt. puss och kram.

Kommentarer
Postat av: alva

Hej!

Just nu gör jag bloggdesigner för 35:-

Läs mer på min blogg.

Ha en bra dag! :)

-

Snart har jag en tävling där du kan vinna fina priser så håll utkik!

2008-09-20 @ 20:57:15
URL: http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0