varning för ormar!

tjena mors. söndag? fet ångest att det är en hel 7-dagars arbetsvecka som står på tröskeln!
tuur då att ja får spendera den med min proffsiga polare! ;D

vad spenderades gårdagen med då, joo vi började med en frukost. och ja åt något som jag ofta åt när ja var mindre, dvs rostade mackor och ett glas med iskall oboy! fy fan vad gott!
och jag kommer alltid att tänka på min kära vän sandra när ja sitter och tuggar i mig de. det var som standard efter skolan nästan varje dag, och med en kortlek till blev det heelt bra! : D

nååväl. hur som helst så for vi vidare sen, skoterns dag stod på schemat! heeeja. kollade lite prylar och klämde lite på skotrarna, men jag hitta ingen som min lilla teddy så han får vara kvar än ett tag! :)
sen var det handling, 3 ggr var vi på coop igår! glöömsk eller klantig kalla det vad ni vill.

efter det var de dags att hälsa på nyblivna 30 åringen och äta lite tårta. mums va gott! vi kollade även stjäärnor på is, den dagen markus åker ut då slutar ja kolla. är nog bara därför ja kollar. fjortis ja vet ;)

nååväl. sen for ja hem och gjorde en "jul-tårta" jag brukar ju alltid göra sill sallad till jul och det här året ska det bli en smörgååstårta fast med sill och potäter och ägg och lök och lite geggamoja. den blev faktist rätt goo. och idag lär den vara godare när den fått dra in alla smaker. muuums! jag längtar faktist till jul lite, och det ska bli riktigt trevligt när dem små bustrollen ska fira jul med oss! :)


vad sker då idag? joo, skoterns dag även idag. är faktist mest ute efter kläder och diverse prylar såo sååo.
sen måste det bli träning också, jag hade allt velat gå på box men vi får se :)
 gymmet duger också braa. nu ska ja väcka min sovande björn.
ha en bra söndag allaalihoopa!

 

att vara glasögon orm eller ejj idag är frågan?

Kommentarer
Postat av: sandra

haha.. ja jävlar vad vi tröck!! "vit knäckemacka" med smör & aromat + lite finne = också en klassiker :)

2008-10-26 @ 16:36:11
URL: http://mensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0