min älskling har ett beroende!

tisdag, igen? hoouf. nästan jobbigare än måndag:)
eftermiddag dessutom, meen ok. ja, det är mindre folk och man slipper laga lika mkt mat!

hans beroende är hur som helst, mobilspel och i detta fall typ av ms rööj. det är ett evigt ploppande på den där telefonen:)

igår fick ja vet en glad nyhet, en av mina nära å kära ska ha tillökning i sin familj. jäädrans kul!=) jag blir faktist lite avis måste ja säga. men, den dagen kommer väll (snart hoppas jag) för mig också.

och sökandet fortsätter, hoppas verkligen dem hittar caroline. det är så tragiskt, jag tänker självklart mest på hennes nära anhöriga. samtidigt tänker man påm51 åringens anhöriga, hans barn framför allt. han är säkert världens bästa pappa, men jag menar han har eventuellt tagit livet av en tjej. hur hade man reagerat om ens egen pappa hade gjort samma sak?

jag har fått en födelsedags present i förskott av mami och papi, det blev en skoterförsäkring. heeeja!  det har ja firat med att ringa å boka tid till frissan, im in neeeed for a haircut! jees, mitt hår ser för taskigt ut. ändå är det flera st som frågat/sagt "har du slingat håret" "har du klippt dig" eehm, näe. inte på några månader  har ja då svarat lite förskräckt :D
min vanliga hårfärg kanske bara har hunnit träda fram mer än vanligt ;o)

jaha, så var det dags å dra ut tandborsten från käften och börja bege sig mot jobbet. (ja jag sitter å borstar gaddarna samtidigt som ja bloggar)

kan det ta mig fan inte bara vara helger i några veckor, jag ooorkar inte jobba just nu känns det som : -( 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0