äntligen måndag!

god dag! vi överlevde helgen, HEJ å HÅ en klapp åt oss.
idag betyder det ledig dag, den ska först spenderas på stan med linda och moa. treevligt!
sen, ja sen får vi se. beror på hur mkt min man orkar med idag, tror iaf att vi ska ta en springtur och ev en tur till gymmet!
förra veckan blev det inte mkt sådant. :(

snart är det jul, har ni tänkt på de? 10 veckor ungefär. lät kanske rätt mkt ändå, men att tänka på är alla julklappar som ska köpas! därför har jag sökt semester veckan före jul så man hinner kirra allt sådant i lugn och ro! :-)

hade inte ni vela åka till nått varmt ställe? jag är jädrans sugen på de iaf.

nu ska ja göra mig redo. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0