att fylla år kan va tufft.

jag suger på att uppdatera! MEN nu gör jag de:) jag vill föörst och främst tacka alla människor för fina presenter.
i loove it.

teddy har ju också fått 2 braA presenter. en service och sin försäkring! very mucho goodie. nu väntar vi bara på att johan ska börja skruva så lill pärlan får en genomgång! :)
sen är det bara (tuta) och köra. och OOM ja längtar. jissuuusssss!

imorgon får ja sova. gissa om det ska bli skönt. jag hade ju tänkt kolla om tvättstugan är ledig, men ja tror ja kanske tar och sover uut istället!
jag har skrapat lotter för 260 kronor idag, jag vann 30 kr. :-) nästa gång kanske ja har mer tuuur?
tror ja ska börja spela på lotto eller tippa hur matcherna i elitserien går? jag menar det kan ju inte vara så satans svåårt?
vi vet ju alla vem som är bäst. hihi. (bortsett från igår när dem loosa med 7-0) fuck.

nåväl, nu börjar sängen bli lockande. tack än en gång för allt ! you all made my day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0