så vart det brunt på backen. och fåglarna börja leva om.

yes, då kanske det är dags att uppdatera lite här. :) har fått vissa kagomål. men, ja har som inte orkat. har inte hänt så jädrans mkt.
skotersesongen börjar lida mot sitt slut, och vad gör man nu? bara den där snön återkommer snart igen så! ;o)

igår fyllde gamlingen år, 29 hela år. fränt, snart är jag själv där så ja antar ja inte ska säga allt för mkt. :P

imorgon blir det byn, guu så skönt. ska även bli roligt att se den nye hästen som anlända i natt. guu va kul!=)
har ju redan smyg tittat på lite bilder och han verkar vara riktigt vacker faktist.

snart är det jopp. tycker eftermiddagarna går rätt fort faktist. så ska inte klaga. men nu vill ja ha helg minsann!
snart är det 7 dagars jobb igen, iih.

nu ska ja göra något åt min snygisch frisyr och sen börja dra mig mot arbetet. finns människor där ute som ska mättas idag igen. suck.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket! :) jag älskar den.

2008-05-09 @ 19:55:19
URL: http://lindaamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0