oboy! :)

ja, så var det då dags att vara sjuk igen. GUD vad jävla trist. speciellt när ja känner att ja har krafter, men inte kan prata. och ännu trevligare när det är strejk och dem inte tar nå prover så ja hade fått veta ännu fortare varför ja mår som ja mår.
såå, ska till farbror doktor och lämna mina TSH prover. attans vad dyrt. :D och snälla sig mig att dem är bra men ska ja vara helt ärlig tror ja dem blivit sämre. nåja, återstår att se:)

nu ska ja äta frukost. god frukost. en "onyttig" frukost ljust bröd och varm oboy. ibland måste man faktist få unna sig tycker ja. :) (inte för att den andra frukosten ja stoppar i mig är nå dålig.) och en fruktdrink är ju jävligt god. så den tar ja hur som helst. =)

kanské man skulle slänga på en film och vila i soffan ett tag sedan, de var några månader sen ja kolla en film mitt på dagen.

jag vill bli brun. få se solen och känna att man inte fryser bort bara man går ut genom dörren. ge mig sol och värme, tack!

snart kommer ju hjärtat hem också, vaad bra. honom tycker ja om. ohja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0