soffpotatis

jag tycker illa om mina drömmar just nu, dem får mig att bli frustrerade så ja inte kan sova. och drömmen ja hade inatt var inte att leka med vill ja lova : (
nä, nu får det fan va ett slut på detta drömmande, låt mig vara. :-)

till helgen blir det kanske en drink eller två, om det vill sig vääl. nån krog sväng vet ja inte om ja orkar med däremot. melodi måste man ju kolla iaf:) och nu har ja ju raggat ihop ett sällskap så det blir braaa braa!

idag är det jobb som gäller, det känns skönt att gå till jobbet, slippa vara hemma. för en gångs skull. just nu är det inte direekt trevlig vistelse hemma om man ser det såå.
att sitta tyst för sig själv är ingen höjdare, men om vissa vill ha det så så ska dem få det  så. thaats it.
nu får det fan i mig vara noog. iiiiooo. less.


jag hade vela åka å hälsa på lite folk nere i umeå. hade vart roligt! men inte så uppskattat tror ja, fast å andra sidan, ja gör ju som ja själv vill.  : o)  får kanske ta och styra upp något här snart.

   hoppas mitt fin fina paket anländer snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0