marknad, jobb och alkohol.

hejsan hoppsan. så var den snart helg, jobb helg, fest helg och marknadshelg. dem som klarar sig levande ur detta ska ha en stjärna! :) jag ska göra ett försök iaf, kommer säkert vara sjukt mkt folk men meeen.

snart är det påsk, och det innebär nån dags ledighet. det ska ja ta vara på genom å köra skooooter! :) snart åker vi ju mot fjällvärlden också, ska bli intressant.

dessa uppkommande röda saker gör mig gaaaaaalen. vad ska man ta sig till? förbeenades shit.

har varit rätt duktig idag (dock inte lika duktig som malin var) :D haha.
klev upp vid niio redan, det är rätt bra för att vara mig. snart är det jobb, men först ska ja springa genom marknaden en sväng, se om det finns något av värde där.
nååja. ja vet inte vad ja ska hitta på mer. ska göra mig redo för staden.

heejs

Kommentarer
Postat av: malin

haha, jag lyckas alltid ;)

2008-03-14 @ 20:14:44
URL: http://verkligen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0