lila med prickar i.

hejå hå. idag har ja ju varit vaken redan kl 8, heja heja! frukost time var det som stod på listan då. och sen vila en stund och seeen gott folk, ut å springa upp å ner, ner och upp. okej, jag orkade mer än ja trodde, och hade säkert orkat ännu mer (då hade ja troligtvis kooola), men min kondis känns verkligen inte braaa! uuusch. nä, nu  är det bara börja springa mer än en gång i veckan.

sitter å tvingar i mig blåbär och jordgubbar och vidrigt pulver som ja skulle ha skippat, tänkte att ja skulle prova om det var gott. :D men nixpix.

senare idag är det byn, och imon pajala troor ja. mysigt tycker jag! :)

t(vingar verkligen i mig, uuuh. får spy känslor när jag dricker, men ner ska det ta mig fan. kan inte slösa på färska jordgubbar inte. :)

såja. nu ska ja göra ett ryck innan darlo kommer hem, packa väskan och duscha står näst på tur. ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0