Denna dag.. och alla andra dagar.

vissa klagomål har kommit att ja aldrig uppdaterar min blogg. men det kan beero på att det inte händer så mkt just nu. :P ja är rätt nööjd med allt helt enkelt=)
sitter i byn nu och har lastat skotrarna på släpet´, dags för första servicen! =)

var förbi lotta också en sväng och det verkar inte så bra för lille godi, får se hur det gåår!=/ var iaf och pratade lite med honom och när jaskulle gå så gick han iaf mot boxdörren, och hans ögon sa som "men lämna inte mig här då utan att ens ge något" fast han såg ändå glad ut, på något vis. det måste kännas suuurt och otrooooligt jobbigt att som mamma besluta sig för om man ska avliva eller hoppas att det blir bra. hoppet är ju det sista man mister, så ja hade då försökt. så länge han inte lider så. . . klart det kostar pengar, men det gör det mesta här i livet. och ens djur är som sina små barn, mer behöver ja inte säga.
vi får hålla tummarna att det blir till det bättre=)

nu ska hjärteet få värma mig lite, ja fryser och är trött.

hare fint alla, och hoppas ni myser lika mkt som mig=) kraaams

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0